top of page


Google Analytics Entegrasyonu ile Google Ads'i Optimize Etme Rehberi
Google Ads ve Google Analytics'in entegrasyonu, reklam kampanyalarının performansını dikkatlice analiz etmek için önemli bir adımdır. Bu...
Beyza S.
6 Eyl 20244 dakikada okunur


Youtube'un Yeni Reklam Formatı: Sesli Reklamlar
Dijital pazarlama gelişmeye devam ettikçe, reklamverenler, hedef kitleleriyle daha etkileyici ve bağlamsal olarak uygun formatlarda...
Beyza S.
31 Ağu 20244 dakikada okunur


Google Ads Dönüşüm İzleme Aracı Kullanma Rehberi
Dönüşüm İzleme Aracı Nedir? Google Ads Dönüşüm İzleme Aracı, kullanıcıların reklamlarla etkileşim kurduktan sonra gerçekleştirdikleri...
Beyza S.
30 Ağu 20245 dakikada okunur


Bir Dönemin Sonu: Google, Genişletilmiş Metin Reklamlarını Devre Dışı Bırakıyor
Google, neredeyse on yıldır Google Ads platformunun temelini oluşturan Genişletilmiş Metin Reklamları'nı (ETAs) resmi olarak devre dışı...
Beyza S.
24 Ağu 20244 dakikada okunur


Google Ads Reklam Önizleme ve Tanı Aracı Kullanma Rehberi
Google Ads Reklam Önizleme ve Tanı Aracı, reklamları Google Arama sonuçlarında nasıl göründüğünü kontrol etmeyi, bu sayede oluşabilecek...
Beyza S.
23 Ağu 20243 dakikada okunur


Google Ads'tan Yeni Hamle : Akıllı Kampanyalardan Maksimum Performans Kampanyalarına
Akıllı Kampanya Nedir? Akıllı Kampanyalar, küçük işletmelere ve sınırlı pazarlama deneyimi olanlara minimum çabayla etkili reklam...
Beyza S.
17 Ağu 20243 dakikada okunur


Google Ads Performans Planlayıcı Kullanma Rehberi
Google Ads Performans Planlayıcı, reklam kampanyalarınızın performansını tahmin etmeye ve optimizasyona yardımcı olan güçlü bir araçtır....
Beyza S.
16 Ağu 20246 dakikada okunur


Google Ads, WhatsApp Tıkla ve Mesaj Gönder Özelliğini Tanıtıyor
WhatsApp Tıkla ve Mesaj Gönder Nedir? WhatsApp Tıkla ve Mesaj gönder, işletmelerin reklamlarından doğrudan WhatsApp üzerinden...
Beyza S.
10 Ağu 20246 dakikada okunur


Google Ads Anahtar Kelime Planlayıcısı Kullanma Rehberi
Google Ads Anahtar Kelime Planlayıcı, kampanyalarınızın başarısını artırmak için doğru anahtar kelimeleri bulmanızı sağlayan güçlü bir...
Beyza S.
10 Ağu 20246 dakikada okunur


Yaratıcılığı Serbest Bırakın: Google Ads'in Yeni Yaratıcı Araçları ve Formatları
Dijital reklamcılığın sürekli değişen dünyasında, Google Ads bir kez daha yenilik sahnesine çıktı. Bu sefer, işletmelerin hedef...
Beyza S.
3 Ağu 20242 dakikada okunur


Google Ads Editor Kullanma Rehberi
Google Ads Editor, Google Ads kampanyalarınızı çevrimdışı olarak yönetmenizi sağlayan güçlü ve ücretsiz bir uygulamadır, toplu...
Beyza S.
2 Ağu 20244 dakikada okunur


Google'ın Yapay Zeka Atılımı: Reklam Dünyasında Yenilikler ve Gizlilik Endişeleri
Google'ın Yapay Zeka Destekli Reklamcılık Yenilikleri Google arama, YouTube ve diğer reklam ürünlerinde 30'dan fazla yeni AI destekli...
Beyza S.
27 Tem 20242 dakikada okunur


Google Ads ile Hedef Kitlenizi Belirleyin: Kitle Segmentleri Kullanımı ve Stratejileri
Reklam kampanyaları yürütürken belirli bir gruba odaklanmak, reklamınızla ilgilenme ve hatta satın alma olasılığı daha yüksek olan...
Beyza S.
26 Tem 20243 dakikada okunur


Google Ads Alışveriş Kampanyaları İçin Feed Etiketlerine Geçiyor
Google Ads büyük bir değişim geçiriyor. "Satış Ülkesi" ayarını kullanan Alışveriş ve Performans Max kampanyaları, bu ayarın "Feed...
Beyza S.
20 Tem 20243 dakikada okunur


Google Ads’de Reklam Zamanlama: Reklamlarınızı En Verimli Şekilde Planlayın
Google Ads'in en etkili özelliklerinden biri olan reklam zamanlama, reklamverenlerin reklamlarını belirli zaman dilimlerinde ve günlerde...
Beyza S.
19 Tem 20244 dakikada okunur


Google Ads Anahtar Kelime Özelliklerinde Ustalaşmak: Kapsamlı Bir Rehber
Dijital pazarlamanın dinamik dünyasında, Google Ads en büyük oyunculardan biri olmaya devam ediyor ve sayısız işletmenin hedef kitlesiyle...
Beyza S.
13 Tem 20244 dakikada okunur


Google Ads Arama Sorgusu Eşleştirmesinde Devrim: Performansınızı Artıracak Önemli Güncelleme
Google Ads, arama sorgu eşleştirmelerine tıklama bazlı ödemeli reklam kampanya stratejilerini değiştirecek bir güncelleme duyurdu. Yeni...
Beyza S.
12 Tem 20242 dakikada okunur


Google Ads’tan Yeni Bir Sistem: Değiştirilmiş veya Sentetik İçerik Checkbox’ı
Google Ads, politik reklamlarda reklam içerisinde kullanılan sentetik içeriğin (yani, yapay zeka ile üretilmiş içeriğin) belirtilmesini...
Beyza S.
6 Tem 20242 dakikada okunur


Google Marketing Live 2024: Öne Çıkanlar ve Yenilikler
1. Yapay Zeka (AI) ve Google Ads Philipp Schindler, etkinliğin açılış konuşmasında AI'nın yeni bir döneme girdiğini ve işletmelerin bu...
Beyza S.
22 May 20242 dakikada okunur


Google Ads için Consent Mode V2: Avrupa'da Kişiselleştirilmiş Reklamlar İçin Yeni Gereksinimler
Google Ads için Consent Mode V2: Avrupa'da Kişiselleştirilmiş Reklamlar İçin Yeni Gereksinimler
Yavuz Selim
6 May 20242 dakikada okunur
bottom of page